sobota, 8 lutego 2014

Szkolenie Savoir-vivre W Biznesie

Wyobraź sobie, że wybierasz się na spotkanie z potencjalnymi klientami. Przygotowujesz profesjonalną ofertę, bierzesz pod uwagę różne możliwości, dopinasz wszystko na ostatni guzik. Czy aby na pewno o wszystkim pamiętałeś?

Szukasz odpowiedzi na pytania:

  • Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie?
  • Jak elegancko prowadzić konwersację?
  • Czy hierarchia zawodowa jest ważna przy wsiadaniu do samochodu?
  • W jaki sposób kształtować profesjonalny wizerunek?
  • Czy wypada przejść na „ty” w klientem?
  • Jak elegancko zaprosić partnerów biznesowych na oficjalne przyjęcie?
  • Czym jest precedencja i jakie są jej zasady?
  • Jak prowadzić biznesową korespondencję elektroniczną z klasą?

Ze szkolenia „Savoir-vivre w biznesie” wyjdziesz bogatszy o znajomość odpowiedzi na te pytania i wiedzę, dającą swobodę zachowania w każdej sytuacji biznesowej i towarzyskiej. Szkolenie przygotowano specjalnie z myślą o współczesnych menedżerach, specjalistach i osobach prowadzących własną działalność. Udział w szkoleniu to sposób na zweryfikowanie norm swoich zachowań w towarzystwie i poszerzenie horyzontów w zakresie etykiety profesjonalnej.

Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi to szeroka dziedzina i zbiór praktycznych umiejętności bardzo zróżnicowanych. Dlatego umiejętne ich dostosowanie do firmy i sprawne wykorzystanie w praktyce gwarantują sukces w zarządzaniu ludźmi.

Szkolenie ma na celu rozwój wiedzy i podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi.

Szkolenie oparte jest na metodach interaktywnych, prowadzone jest w charakterze warsztatów, co pozwala na pełne skupienie się na umiejętnościach praktycznych. Wykorzystamy przede wszystkim techniki: dyskusji, analizy przypadków, symulacji gier, ćwiczeń opartych na realnych zadaniach zawodowych uczestników szkolenia oraz mini wykładów połączonych z prezentacjami multimedialnymi



Program szkolenia

  1. Proces zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce
    • podstawowe procesy zarządzania personelem,
    • główne założenia oraz zasady ZZL w firmie
    • cykl zarządzania personelem w organizacji
  2. Zarządzanie zasobami ludzkimi z psychologicznego punku widzenia
    • zaangażowanie pracowników
    • dążenie do elastyczności
    • praca zespołowa
  3. Rekrutacja i selekcja pracowników
    • przygotowanie procesu rekrutacji i selekcji
    • budowanie profili kompetencji
    • metody naboru, budowanie bazy kandydatów
    • metody selekcji pracowników
    • rodzaje wywiadów sekcyjnych, stosowane metody
    • testy stosowane w selekcji
    • procedura Assessment Center .
  4. Sztuka prowadzenia wywiadu selekcyjnego
    • zachowania kandydata i ich interpretacja
    • metody skuteczne dla wywiadu
    • zadawanie pytań
    • błędy w ocenianiu i sposoby ich eliminacji.
  5. Motywowanie pracowników
    • czym są motywy i samo motywowanie
    • rodzaje motywacji u człowieka – podstawy psychologiczne
    • czynniki motywujące do pracy
    • diagnoza motywacji własnej.
    • zasady i procedury motywowania niefinansowego
    • - jak motywować rozmową
      • skuteczna krytyka
      • skuteczna pochwała
      • rozmowy korygujące zachowania
    • najczęściej popełniane błędy w motywowaniu przez przełożonych
  6. Ocenianie pracowników
    • cele i rodzaje systemów oceniających
      • rozwój a ewaluacja
      • systemy ocen okresowych
    • przeszkody w skutecznym ocenianiu – jak je pokonywać
    • metody wykorzystywane w ocenianiu pracowników
    • dokumenty wykorzystywane w procedurze oceniania
    • rozmowa oceniająca – etapy, zasady jej prowadzenia
    • obiektywność oceny, eliminowanie typowych błędów oceny
  7. Rozwój i szkolenia pracowników
    • projektowanie działań szkoleniowych, wyznaczane cele
    • analiza potrzeb szkoleniowych – metody
    • wybór firmy szkoleniowej – analiza czynników decydujących
    • prowadzenie szkolenia, stosowane metody techniki
    • ocena efektywności szkoleń
    • stosowane metody i ich efektywność,
    • etapy ewaluacji – poziomy zaawansowania