Szukasz odpowiedzi na pytania:
- Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie?
- Jak elegancko prowadzić konwersację?
- Czy hierarchia zawodowa jest ważna przy wsiadaniu do samochodu?
- W jaki sposób kształtować profesjonalny wizerunek?
- Czy wypada przejść na „ty” w klientem?
- Jak elegancko zaprosić partnerów biznesowych na oficjalne przyjęcie?
- Czym jest precedencja i jakie są jej zasady?
- Jak prowadzić biznesową korespondencję elektroniczną z klasą?
Ze szkolenia „Savoir-vivre w biznesie” wyjdziesz bogatszy o znajomość odpowiedzi na te pytania i wiedzę, dającą swobodę zachowania w każdej sytuacji biznesowej i towarzyskiej. Szkolenie przygotowano specjalnie z myślą o współczesnych menedżerach, specjalistach i osobach prowadzących własną działalność. Udział w szkoleniu to sposób na zweryfikowanie norm swoich zachowań w towarzystwie i poszerzenie horyzontów w zakresie etykiety profesjonalnej.
Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi to szeroka dziedzina i zbiór praktycznych umiejętności bardzo zróżnicowanych. Dlatego umiejętne ich dostosowanie do firmy i sprawne wykorzystanie w praktyce gwarantują sukces w zarządzaniu ludźmi.
Szkolenie ma na celu rozwój wiedzy i podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi.
Szkolenie oparte jest na metodach interaktywnych, prowadzone jest w charakterze warsztatów, co pozwala na pełne skupienie się na umiejętnościach praktycznych. Wykorzystamy przede wszystkim techniki: dyskusji, analizy przypadków, symulacji gier, ćwiczeń opartych na realnych zadaniach zawodowych uczestników szkolenia oraz mini wykładów połączonych z prezentacjami multimedialnymi
Program szkolenia
- Proces zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce
- podstawowe procesy zarządzania personelem,
- główne założenia oraz zasady ZZL w firmie
- cykl zarządzania personelem w organizacji
- Zarządzanie zasobami ludzkimi z psychologicznego punku widzenia
- zaangażowanie pracowników
- dążenie do elastyczności
- praca zespołowa
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- przygotowanie procesu rekrutacji i selekcji
- budowanie profili kompetencji
- metody naboru, budowanie bazy kandydatów
- metody selekcji pracowników
- rodzaje wywiadów sekcyjnych, stosowane metody
- testy stosowane w selekcji
- procedura Assessment Center .
- Sztuka prowadzenia wywiadu selekcyjnego
- zachowania kandydata i ich interpretacja
- metody skuteczne dla wywiadu
- zadawanie pytań
- błędy w ocenianiu i sposoby ich eliminacji.
- Motywowanie pracowników
- czym są motywy i samo motywowanie
- rodzaje motywacji u człowieka – podstawy psychologiczne
- czynniki motywujące do pracy
- diagnoza motywacji własnej.
- zasady i procedury motywowania niefinansowego
- - jak motywować rozmową
- skuteczna krytyka
- skuteczna pochwała
- rozmowy korygujące zachowania
- najczęściej popełniane błędy w motywowaniu przez przełożonych
- Ocenianie pracowników
- cele i rodzaje systemów oceniających
- rozwój a ewaluacja
- systemy ocen okresowych
- przeszkody w skutecznym ocenianiu – jak je pokonywać
- metody wykorzystywane w ocenianiu pracowników
- dokumenty wykorzystywane w procedurze oceniania
- rozmowa oceniająca – etapy, zasady jej prowadzenia
- obiektywność oceny, eliminowanie typowych błędów oceny
- Rozwój i szkolenia pracowników
- projektowanie działań szkoleniowych, wyznaczane cele
- analiza potrzeb szkoleniowych – metody
- wybór firmy szkoleniowej – analiza czynników decydujących
- prowadzenie szkolenia, stosowane metody techniki
- ocena efektywności szkoleń
- stosowane metody i ich efektywność,
- etapy ewaluacji – poziomy zaawansowania